Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: kablar m.m

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    59
    Respekt
    21

    kablar m.m

    Hanzi...

    är det samma problem på xecuter 3 som på x.b.i.t? tänkte det e väl sätt mkt långa kablar där med?

    såg lite intressant ut de tchippet nämligen

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    X3 är stabilt och bra
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    59
    Respekt
    21
    du rekomenderar den alltså?


    verkar ju vara sjyssta funktioner på den

    men va e det som följer med chippet när man beställer hos er?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi lägger inte med något särskilt, alla X3 chip kommer ju från samma fabrik med samma prylar i plastasken... chip, monteringsdetaljer, lpc rebuild kit...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    59
    Respekt
    21
    ahh ne men ja tänkte om ni skickade med kablar o sånt...det va det ja syftde på
    hade lite brottom så ja hann inte förtydliga mig förut

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    X-ecuter har alltid allt man behöver i sina "kit" :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    59
    Respekt
    21
    hehe ja tänkte nästan det frågan e om man ska skicka i ett sånt chip...kostar ju en del...o snart kommer ju nya boxen...får ta mig en funderare

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, NÅT chip ska du ju iaf ha. Beställ SmartXX lt/opx annars, det är ju några hundralappar billigare och har allt du egentligen behöver.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    59
    Respekt
    21
    ja man kan ju inte sitta med en ochippad xbox :P det e ju som att torka sig i arslet innan man sketet eller hur det nu va

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är som att skita utan att torka sig i arslet...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Nytt bios m.m.?
    By Robert Ahl in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2005-03-14, 22:21
  2. Bränna Xbox spel och Nintendo, nintendo64 bitars m.m
    By Bigge in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-30, 08:37
  3. löda kablar på 1.6???alla säger olika???
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-30, 19:52
  4. Kablar
    By Mena in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-13, 10:34
  5. klippa kablar
    By Xbox newbie in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 21:25

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •