Hanzi...
är det samma problem på xecuter 3 som på x.b.i.t? tänkte det e väl sätt mkt långa kablar där med?
såg lite intressant ut de tchippet nämligen
Hanzi...
är det samma problem på xecuter 3 som på x.b.i.t? tänkte det e väl sätt mkt långa kablar där med?
såg lite intressant ut de tchippet nämligen
X3 är stabilt och bra
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
du rekomenderar den alltså?
verkar ju vara sjyssta funktioner på den
men va e det som följer med chippet när man beställer hos er?
Vi lägger inte med något särskilt, alla X3 chip kommer ju från samma fabrik med samma prylar i plastasken... chip, monteringsdetaljer, lpc rebuild kit...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ahh ne men ja tänkte om ni skickade med kablar o sånt...det va det ja syftde på
hade lite brottom så ja hann inte förtydliga mig förut
X-ecuter har alltid allt man behöver i sina "kit" :-)
hehe ja tänkte nästan det frågan e om man ska skicka i ett sånt chip...kostar ju en del...o snart kommer ju nya boxen...får ta mig en funderare
Ja, NÅT chip ska du ju iaf ha. Beställ SmartXX lt/opx annars, det är ju några hundralappar billigare och har allt du egentligen behöver.
ja man kan ju inte sitta med en ochippad xbox :P det e ju som att torka sig i arslet innan man sketet eller hur det nu va
Det är som att skita utan att torka sig i arslet...
Bookmarks