Har inte haft så stor koll kring nya 360 först nu när det börjar dra ihop sig mm, min fråga är funkar befintliga xbox spel till xbox360? Har sökt runt lite på nätet men hittade inte svaret rakt av på min fråga därför ställer jag den här.
/reed
Har inte haft så stor koll kring nya 360 först nu när det börjar dra ihop sig mm, min fråga är funkar befintliga xbox spel till xbox360? Har sökt runt lite på nätet men hittade inte svaret rakt av på min fråga därför ställer jag den här.
/reed
Jo det där har man läst, men det besvarar inte min fråga!!
ville veta om nuvarnade xbox spel går att spela i huvudtaget på xbox360.
/reed
kan ju testa googla innan eller söka i forumet.
http://www.google.se/search?hl=sv&hs...ox+360&spell=1
Stora titlar(typ halo osv osv), senare är det tänkt att "alla" spel ska fungera.
Last edited by mysiskatten; 2005-10-11 at 00:55.
X360 versionen med hårddisk kan emulara det mest topp säljande Xbox spelen, och du kommer kunna ladda ner filer via Xbox Live som gör att du kan spela fler, och var inte rädd för kostander för Xbox Live Silver ingår i packetet och är gratis. Vill du däremot spela online ska du uppgradera till Gold som kostar 599kr/år
//Zimpan
Okej, tack för dem båda svaren, kikade runt på en del sidor igår så fick mitt svar där, men i alla fall förhandsbokade min xbox 360 premium nyss! längtar redan
/reed
Bookmarks