har nu bestämt mig för att skaffa ett smartxx till min 1.6... men vad ja förstår så går det inte spela i linux...men kan man göra på nå sätt så att man har både linux och tex unleash x eller evox?
har nu bestämt mig för att skaffa ett smartxx till min 1.6... men vad ja förstår så går det inte spela i linux...men kan man göra på nå sätt så att man har både linux och tex unleash x eller evox?
Ja, du kan editera vilken Dashboard ditt BIOS ska starta och eftersom du kan lägga in flera BIOS på ditt SmartXX så kan du välja vilken Dash som ska startas.
Har själv två BIOS, ett som startar EvolutionX och ett som startar XBMC.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
ja just det ja...går väl ställa in så att den startar ett bios på power knappen och ett på ejekt?? har för mig ja har sett det nånstans
Det kan man göra. Eller så väljer du helt enkelt vilket BIOS du vill starta på i menyn som kommer upp när du trycker på XBoxen.
Min XBox är konfigurerad så att XBMC startar när jag trycker "Eject" utan att vis menyn, om jag däremot trycker på "Power" så kommer menyn upp.
Det finns massor av konfigurations möjligheter på SmartXX chippet.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
ja jag har förstått det du har ingen aning om hur stor hdd man kan mosa i med nya m8plus bioset i chippet eller?
400GB utan strul om du kör med både F: och G: partition
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oohh nice...
Bookmarks