Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Lite Assistans?

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0

Lite Assistans?

Tja, det är såhär jag har en gammal xbox som varit chippad förut.
    Men det blev strul med den, så jag beslöt att ta ut chippet och skaffa en ny moddad xbox.

Den gamla har funkat prima som orginal, men nu är det så att jag vill updatera Msdash.
    Och när jag försöker göra det så säger den att det inte finns plats på hdd:n.

Så min fråga är: Hur gör jag för att ta bort allt skit på hdd:n som inte behövs nu när den inte är moddad längre? lär väl gå att göra genom datorn eller?
    genom att ta ut hdd:n?

Tack.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det går, men bara om du har sparat en eeprombackup eller åtminstonde hdd passwordet någonstans. Eller om du låst upp och låst om hårddisken så att den har teamassembly som master password. Annars går det inte. Så det så.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    så om jag sätter i den i pc:n, så blir jag frågad om password. om då teamassembly funkar som pass. då kan jag fixa det från datorn?
    ser jag partioner o så i windows då?

Om det inte funkar kan jag sätta i håddisken i ett moddat xbox och fixxa genom det?
    utan att det blir strul i det xboxet?

Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Respekt
    22
    http://forum.psxcare.com/support/sho...t=teamassembly

Kolla länken ovan, du kan inte sätta i hdd:n i en annan xbox såvida den inte är upplåst eftersom den då är låst till boxens moderkort...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Sök på atapwd och teamassembly i forumet. Lyckas du låsa upp hårddisken så kanske du kan komma åt filerna med något av de program för att läsa xbox partitioner på pc som finns på www.xbox-scene.com
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Nyinstallerat DMS4 lite EZI. Behöver lite hjälp!
    By edz in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Senaste inlägg: 2005-05-11, 22:18
  2. X2.3B Lite & Lite PLUS Tutorial för Xbox 1.6!
    By xjoshuax in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2004-08-11, 21:32
  3. LITE versionen kommer antagligen att kunna flashas..
    By tjoff in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 19:01
  4. Lite frågor om mitt Xecutor2 LITE
    By Henkomannen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-01-09, 23:05
  5. X-ecuter 2 lite, lite väl dyrt
    By Kojak in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-12-06, 20:05

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner