Ngn som vet vad som kan tänkas gå sönder när åskan har slagit ner i boxen? Ngn som vet hur detta lättast går att laga, ca pris??
Ngn som vet vad som kan tänkas gå sönder när åskan har slagit ner i boxen? Ngn som vet hur detta lättast går att laga, ca pris??
Skadan bör väl begränsas till matardelen. Jag har sett en del slaktade boxar på vissa annonssajter för en billig peng...
Last edited by CoreyTheMaggot; 2005-10-14 at 20:59.
Du kanske har garanti kvar på boxen om den inte är moddad. 2 års garanti. Säg för tusan inget om åska, säg hellre att det blixtrade om nätdelen...
Annars har vi nätdelar för 500:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad skulle det kosta att skicka in boxen till er för lagning?
Det är lätt som en plätt att sätta i nätdelen själv i din xbox, det är bara att köpa den som är det kluriga![]()
Ja, skickar du den så blir det nästan 400:- i fraktkostnader och 600:- för nätdel+arbete.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det står Foxlink FTPS-0002 på min nätdel. Den verkar ha två rader med stift men jag vet inte om jag har 1.6 eller inte. Hur ser jag om jag har ett Xcalibur videochip?
Här kan du se vilken version du har: http://www.xbox-scene.com/versions.php
Bookmarks