Jag har skaffat ett nytt minneskort .Men det går inte att spara någonting hur fixar man så att det går att spara ?![]()
Jag har skaffat ett nytt minneskort .Men det går inte att spara någonting hur fixar man så att det går att spara ?![]()
Last edited by pa4; 2005-10-14 at 18:12.
Starta utan spel, gå in i browsern. När du väljer minneskortet kanske det formatteras, isåfall är problemet löst sedan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jo, men om det fortfarende inte hittas vad kan det vara för fel i maskinen/vad kan man göra för att återgärda det?
Dock har jag inte sånna problem vill bara lära sig lite nya kunskaper om ps2![]()
Beror väl på om felet ligger i minneskortet eller ps2:an...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
om felet ligger i ps2an.Trode att du skulle förstå mig när jag frågade![]()
Då felsöker man och byter det som är trasigt...
och vad brukar det vara för saker som är trasigt/behövs byttas ut när det blir så?
Det är inte något direkt vanligt fel. Har väl hänt någon gång att det hjälpt att byta ut hela porten, andra gånger har det varit en av säkringarna på moderkortet.
okey då
Bookmarks