kanske använt ett stativ till webbcamen...
kanske använt ett stativ till webbcamen...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Allvarligt, den här videon är ju bara bullshit också. Den här gången har dom inte klippt ihop nåt, syns tydligen på frameraten, inga droppar eller avvikelser. Men dom har ju tydligen satt på en sån här klisterlapp på original-skivan. (Ni vet, såna här man skriver ut på, sedan klistrar man dem på skivan, för att det ska se mer original ut). Dom har satt på en sån, och skrivit på, så att det ska se ut som en bränd skiva. Har ni nånsins sätt en DVD-R där bildtrycket på skivan täcker glas cirkeln i mitten? Nä, trodde inte det...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Du har så rätt så blixten100
Kunnde dom inte vänt på skivan så man fick se undersidan? så man kunnde se om den var blå lr nått så man kunnde se att det var en icke orginal DVD.
Helt klart en klisterlapp på original-skivan!
Ingen som har deras andresser lr nått? nånstans på nätet måste det stå var idioterna bor o så.
döda
Troligtvis BS, men man kanske inte ska avfärda dom baserat på hur skivan ser ut, det finns skivor som ser ut så. Kolla här: http://www.dmg.se/Shop/Index.php?ArticleId=wscd13Original inlägg av Blixten100
Nu är iofs själva bilden på en CD-R enligt bild namnet, men den är ju väldigt lik den i filmen. Har själv Verbatim skivor som ser ut så förutom att det står Verbatim längst in på skivan.
Jag hoppas att chippet är äkta så jag kan köpa en 360, det är väl kanske därför jag griper efter alla strån som går.
Att avfärda det som fake pga skivans utseende är att leta fel. De otroliga populära skivorna Ritek ser ut precis sådär.
Men förmodligen är det ju fake. Men men, man får väl hoppas?
Fan vad alla är anti här inne, ingen verkar tro på någonting som kommer upp.
Vissa tror sig kunna så mycket, ni kommer antagligen inte tro på det heller när ni ser en film senare som visar sig inte vara fake.
Förstår inte varför den här filmen skulle vara fake. Lek inte maestro grabbar när ni inte själva vet något.
Men vafan om du läser hela tråden så ser du att det har lagts fram en hel del bevis för att "team ice's" 360-chip är fejk...
"Men vadfan" jag ser inga bevis, ge något mer konkreta kanske. Det där om att skivan skulle se konstig ut köper jag inte, ser ut som en vanlig DVDR.
Men läs HELA tråden så fattar du nog
Visst, köp skiten och bli blåst, det är ditt misstag att tro på mupparna...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Jag har läst HELA tråden. Men ännu en gång, jag syftade på den sista filmen. Du sa att det fanns bevis för att den skulle vara fake, förklara!
Och nej jag är inte så dum att jag löper något som "kan" vara fake. Men jag skulle villja höra tankar från vad ska man säga några från det mera experthållet inom området och inte massa destruktiv kritik från er.
Man kan ju inte ge annat än destruktiv kritik åt team (b)ice...
Visst, jag hoppas innerligt på att det ska komma ett chipp till 360'n, men desvärre talar sunt förnuft före drömmar.... Team ice har absolut INGA konkreta bevis på att dom lyckats köra backups på 360'n. Och vad ska man tolka av deras beténde vad gäller alla uppskjutningar, stulna bilder, osv...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Det är som Blixten100 säger, det finns kanske inga direkta bevis för att den sista filmen är fejk men om man har följt dem innan så kan man inte tro mycket annat...
Precis.
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Läs lite om team ICE, jag ska till jobbet
http://www.blacklisted411.net/images...klisted411.pdf
och så finns det bilder ochså, Bruden från videon e me
Nice, äntligen lite bevis för att det är fake, inte bara spekulationer.
Får väl vänta på nått nytt
det e bara att hoppas på smart xx teamet
Till er som säger att det inte finns några bevis på att chippet är fejk:
Det finns ju inga som helst bevis på att chippet är äkta heller...
chippet finns ju inte ens, så tekniskt sett kan det ju inte vara varken äkta eller fake.... inte för att jag tror det ligger nån sanning i deras skitsnack
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Alla som följt i.c.e modchip så kallade utveckling kan vinna ett sådant chip från http://www.icemod*********/news.php får la se hur länge edtta håller på .....
Vi får väl se vad det blir av den tävlingen...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
"01.12.2006 - Forums Launched"
"01.14.2006 - Forums Removed. We do not have the time to answer every post at this stage in the game, expect them very soon ! Modchip launch In Feburary !"
Haha, lol, det var väl allt för många som hade kommit på att deras chip var fejk
Jo, det där satt jag och garva åt för ett tag sen...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
finns lite nyheter i deras news på hemsidan nu
Den dät tävlingsskiten är ju bara bullshit.... Alla personer i den så kallade winner-list är säkert bara fejkadee
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ska man behöva skruva sönder brödrosten och plocka delar till eget xbox360 chip eller?! Är det så svårt eller varför tar det sån tid?
Du får väl maila och fråga dem. Du lär nog bara få ett "If you don't believe us, don't bother us. The chip will come, believe it or not." svar...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
--------------------
PS2 V7 (Feta "bättre" varianten)
DUO2 *Lödd Av Mig * (bra budgetchip, tror det är en Taiwan kopia ,)
Nätverks adapter
Reality Is A Hallucination Due To Lack Of Alcohol
Och nu finns det ingen hemsida längre.....Original inlägg av Postal
The mind is like a parachute - it only works if it's open...
hmm...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
--------------------
PS2 V7 (Feta "bättre" varianten)
DUO2 *Lödd Av Mig * (bra budgetchip, tror det är en Taiwan kopia ,)
Nätverks adapter
Reality Is A Hallucination Due To Lack Of Alcohol
det kommer inte att komma chip till xbox 360. Microsofts skapare av xbox 360 har gjort så gott som en 10m tjock järnvägg. ´teknikerna lät skapa ett ultimat chip som skulle försöka knäcka denna 360.
har min farbror som jobbar som tekniker för microsof och därmed hjälpt till att utveckla den.
synd men sant så måste man punga ut 700 spenn på spelen
Bookmarks