Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Launching och meny efter varann o spelet startas ej

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    Launching och meny efter varann o spelet startas ej

    Hej!
    Har bränt spelet Dino Crisis,har bränt flertal spel inga problem, vet hur man gör alltså så det e ej det som e problemet, nu för första ggr så startar ej spelet o det verkar konstigt, det kommer meny där det står ******* X och sen kommer det en bild launching............ och sen ser man X ******* i bakgrunden, o meny igen o sen launching igen med X som bakgrund sen kommer man till meny igen liksom byter om hel tiden! o spelet startas inte. verkar som om den försöker starta men förgäves eller så..
    VAD e det för fel?
    ***Linnea***

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    hAR GJORT, samma sak ändå :-(
    Testade andra spel o de funkar bra inte dom 2 senaste jag brände! o jag har bränt precis samma sak!
    ***Linnea***

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Bliiirr galen vad än jag bränner nu får jag samma sak! men om jag lägger in de gamla spelen jag har bränt FÖRUT så e det inga problem, men de jag bränt NU senast 3 dagar går inte, det var ju udnerligt, bränt nu 3 olika spel frogger dino 3 osv men inget av dom funkar, samma sak hela tiden X kommer fram o försvinner i bakgrundn o ser meny komma fram , jonna e hysterisk o vill spela frogger m.m hur gör jag!!! bara de andra spel som vi har bränt FÖRUT gick bra, p.s samma dvd skivor samma märke Orion, förut var det fuiji men..nu samma sak ..det konstiga är att andra spel funkar förutom de jag bränner nu...de andra jag brände förut borde reagera samma sak men icke, utan problem..konstigt

    Linnea
    ***Linnea***

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Din dvdläsare är väl ingen ungdom längre, och vägrar numera läsa skräpskivorna. Dags för traxdata dvd-r tror jag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Din dvdläsare är väl ingen ungdom längre, och vägrar numera läsa skräpskivorna. Dags för traxdata dvd-r tror jag.
    Så här är det, När jag hade Hp dator med brännare, så kunde jag bränna o spela de spel som funkar med skivor som Fuiji- dvd -r , de var de enda som funkade och TDK just det, men Traxdata, Memorex, m.m funkade inte har provat med så många märke men gick inte.
    Sen köpte vi ju ny dator, ny brännare..Då funkar inte ens fuiji längre, letade o provade andra märke utan resultat tills vi hittade Orion på Lidl! Konstigtt men den funkar :-)
    tills nu...funkar inte längre...konstigt..
    Linnea
    ***Linnea***

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Uppdatera firmware i brännaren om det finns något nyare än det du har nu. Fungerar inte det så får du väl vänta tills det blir fullmåne eller nåt....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Såg nu att bakgrunden på meny va annorlunda det snurrar Evoxulux eller ngt kan ej stava det rätt, i bakgrunden o snurrar, tyckte det ej såg ut så förut?

    Linnea
    ***Linnea***

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är alltid så, men det är inte alltid man lägger märke till det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. PSX och multi-x problem
    By TB_NoRatZ in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-13, 17:42
  2. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  3. Lite frågor...
    By qlz in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-02, 17:37
  4. Jävligt BESVIKEN efter Origa montering
    By Darkchild in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2002-02-25, 20:43

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •