Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: The Warriors

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    35
    Respekt
    20

    The Warriors

    Nån som har fått The_Warriors_USA_DVD5_XBOX-GeNiuS att funka??. snälla tala om för mig hur

  2. #2
    Registrerade
    May 2003
    Från
    Vänersborg
    Inlägg
    140
    Respekt
    22
    Har inte fått ner det själv än (håller på...), men jag har sett att det verkar finnas en fix till spelet, har du kört den?

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    38
    Respekt
    19
    jag drog ner nån annan version av det på piratebay.

    packa upp till ISO gick bra,men när jag skickade över det med qwix så stannade den på 100%,och blev aldrig klar.

    så jag döpte en mapp till "the warriors" och packade upp ISO:n i den.sen skickade jag över den mappen med ftp till f:/games

    funkar perfekt.

    men en annan sak med the warriors. hur länge ska man puckla påluffarn i början,eller vad ska man göra för att komma vidare i spelet.

    har suttit flera kvällar och bara kastat runt honom,men det måste vara nåt annat man ska göra?

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    35
    Respekt
    20
    det är bara att följa kommandona som du får,, tex A,X XXX, X,X,A.. för du så kommer du att gå vidare.

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2005
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    TUNG FILM, TUNGT SPEL

    löste det sig? de e bara byta till ntsc så fungerar det

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    har fan ingen rgb kabel så ja får svartvitt med NTSC. vart kan jag tjacka en rgbkabel till billigt pris?

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kör PAL och aktivera PAL60 så bör det gå lika bra och med färg. Har jag inte skrivit det i "spel som inte startar" guiden??
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Hade tydligen inte skrivit det i den tråden, fixat nu

    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=10602
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •