kan man köpa ett compact flash minne å andvända till psp:n? Vill ju ha ett på 2 gb nämligen =)
kan man köpa ett compact flash minne å andvända till psp:n? Vill ju ha ett på 2 gb nämligen =)
måste vara MS duo/duo PRO
PS2 med förmodat Messiah 2 chip.
jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...
Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
inte att glömma FF serien ^^
Övrigt:
Xtag: fetalist
finns det sånna minnen på 2gb då eller? gärna en länk till vart man kan köpa dom om nån har
vet inte vart, men det finns 2 GB kort på MS DUO PRO,
Övrigt:
om du säker på Google lite... TDHmobile har för 1500 typ... undrar om inte hansi ska ta in 2 GB duoPROkort?
Övrigt:
PSP Hacking 101 har gjort en flim hur du bygger din egen adapter. Något för er som är bra på att löda osv.
Det finns tom 4GB HD till PSPn.. http://www.engadget.com/entry/1234000260062249/
Om man bara snickrar till en MS DUO adapter kan man använda typ vilket media som helst. 4GB hddn som kommer är ett flashkort...
Tyvärr är hårdvaran i PSP spärrad till 4GB så större kommer nog aldrig...
Man ska väl aldrig ge upp! En dag har vi väl fixat det problemet (kan man ju hoppas iaf).Original inlägg av ktd
Du har helt rätt Krusbärssoda! Man ska ALDRIG ge upp hoppet!
Hoppas kan man alltid och grabbarna som jobbar på vår sida (inte Sony) är otroliga!
Vem tror du gör handenheten?
Spelar väl ingen roll vem som gör enheten. Tror du det är Sony som designat & tillverkar chipen som gör så du kan spela backuper på Ps2? Enligt Sony gick inte det heller när Ps2 släpptes...
Bookmarks