Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Chrono trigger 3?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24

    Post Chrono trigger 3?

    har hört att det ska komma ännu en uppföljare till de båda super spelen chrono trigger och chrono cross till ps2 =). Vet någon vart man kan hitta lite mer info om detta =).

    Det är en skam att inte chrono cross släpptes här i europa jag har bara ett ord till er, köp import versionen eller någon bränd pirat version. (jag tycker normalt att man ska köpa squares spel men när dom är så j*vla tjurskalliga att dom inte vill sälja spelet i europa så får dom ju fårstå att man inte vill betala ca 800 kr för en import.

    kan inte heller förstå att det är vad vi betalar för vanliga spel. när jag köpte min psx så kostade import ca 450 och då var det dyrt. jag menar ps2 spel ligger ju på 549 - 599 och ett xbox spel kostar ju 799!

    /jag vet att detta inlägg är lite flummigt men jag orkar inte rätta till det.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2002
    Från
    Ockelbo, Sweden
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Post

    Ja, tredje Chrono-spelet var ju just Chrono Cross. Det andra är ett text-RPG till SNES vid namn Radical Dreamers (där man för övrigt spelar som Serge). Det översattes dock aldrig

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    24
    Respekt
    0

    Post

    Det nya "tredje" Chrono-spelet kommer heta Chrono Break... nån mer info har inte kommit ännu

Liknande diskussioner

  1. 3.2 Installation of Evolution-X BETA 1.8.2594 using SUPERDISC.ISO (English)
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2003-02-17, 10:11
  2. Multi X Killer (Xenogears och Chrono Cross)
    By Olznillz in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2000-12-13, 17:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •