e det någon som har klockat processorn i PSP't genom Snes emulatorn "snes9x"? jag lirar bl.a. Metroid och mega man, (har dom orginal oxå) men dom laggar som 17 på PSP't, o det stör mig, kan man köra upp den till 266 MHz utan risk?
e det någon som har klockat processorn i PSP't genom Snes emulatorn "snes9x"? jag lirar bl.a. Metroid och mega man, (har dom orginal oxå) men dom laggar som 17 på PSP't, o det stör mig, kan man köra upp den till 266 MHz utan risk?
PS2 med förmodat Messiah 2 chip.
jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...
Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
inte att glömma FF serien ^^
Övrigt:
Xtag: fetalist
Dra upp den til 333. Många kör det. Jag kör det. det är nog ingen risk(inte helt säker på risk men).
säker? det står ju en varning trots allt, men varför har egentligen SOny valt en 333 mhz o kör den i 222?
PS2 med förmodat Messiah 2 chip.
jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...
Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
inte att glömma FF serien ^^
Övrigt:
Xtag: fetalist
PSP'n är gjord för att köras i 333 mhz och det har hittils aldrig varit någon som har skadat sin psp genom att köra den i 333mhz. Så chansen att något går fel är nästan lika med noll.
Sony kär väl inte med 333 mhz eftersom batteriet skulle ta slut ganska snabbt då, eller hur är det?
Helt rätt, den körs i 222mhz för att få längre batteritid men processorn är gjord för att köras i 333mhz så det är ingen fara med att "klocka" den till de.Original inlägg av Lizzie
/Z - Veritas, Aequitas
Xbox V1.6 Crystal
SmartXX V.2
M8+16 Bios
120GB HD
Samsung DVD
Bookmarks