Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Seymour!!

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    23

Post Seymour!!

Hm.. har spelat tills man möter seymour efter man har varit i Ronso stammen.. precis innan Zanarkand. Skitsvårt är det verkligen..
    allt går väldans bra tills han gör nån magi som tar ja vet inte vad men mina gubbar har typ 4500 i HP.. å dom dör.. å det går inte med protect den går igenom den typ. Någon som ahr nått tips?
    tacksam för snabbt svar!
    "How do you prove that you exist...? Maybe we don?t exist..."

Registrerade
    Sep 2002
    Från
    Växjö City Sweden
    Respekt
    23

hmm...känner igen det där!!
    Jag vet att det är helt sjukt svårt....tydligen en av de svåraste bossarna....jag tror att det hänger på turen alltså!!!!....om seymour fi**an använder slow på alla så är man så gott som död....ha Yunas overdrive på healer och heala som en galning och sedan när hon har har overdriven så använd Bahaumut feta attack,,,tar ca 12000 i skada...hehe....och sedan är det bara att attackera honom med de starkaste killarna....tills han dör...(se upp för han grymma attack han använder i slutet,,,den tar fett den)

Registrerade
    Oct 2001
    Från
    EU
    Respekt
    24

Ladda upp alla dina Aeons till overdrive innan du möter honom, då är han död innan du hinner säga Tack Esse

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Halmstad
    Respekt
    0

Upgradera bahamuts attributes oxå om du inte missat det stället där man får det.
    My Past is darkening my Future as my Present dies.
    Every Morning is a Step towards the Edge of my Soul's Demise...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner