Tjena igen!! James Bond under fire är det värt att köpa. När jag tänker på james bond då tänker jag på nintendo 64:s james bond som är kanon tycker jag, hur är detta i förhållande till nintendos james bond. Är det någon som vet??? H. Danne![]()
Tjena igen!! James Bond under fire är det värt att köpa. När jag tänker på james bond då tänker jag på nintendo 64:s james bond som är kanon tycker jag, hur är detta i förhållande till nintendos james bond. Är det någon som vet??? H. Danne![]()
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Danne693230:
<strong>Tjena igen!! James Bond under fire är det värt att köpa. När jag tänker på james bond då tänker jag på nintendo 64:s james bond som är kanon tycker jag, hur är detta i förhållande till nintendos james bond. Är det någon som vet??? H. Danne</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tjenare jag har james bond under fire till ps2, jag kan starkt säga att de är ett bra spel.
Bookmarks