Tjena igen!! James Bond under fire är det värt att köpa. När jag tänker på james bond då tänker jag på nintendo 64:s james bond som är kanon tycker jag, hur är detta i förhållande till nintendos james bond. Är det någon som vet??? H. Danne
Tjena igen!! James Bond under fire är det värt att köpa. När jag tänker på james bond då tänker jag på nintendo 64:s james bond som är kanon tycker jag, hur är detta i förhållande till nintendos james bond. Är det någon som vet??? H. Danne
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Danne693230:
<strong>Tjena igen!! James Bond under fire är det värt att köpa. När jag tänker på james bond då tänker jag på nintendo 64:s james bond som är kanon tycker jag, hur är detta i förhållande till nintendos james bond. Är det någon som vet??? H. Danne</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tjenare jag har james bond under fire till ps2, jag kan starkt säga att de är ett bra spel.
Bookmarks