Det funkar säkert.
Det funkar säkert.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Original inlägg av XeoN_
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7231
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men när jag klickar på "Write" så står det Please connect you modchip to the programmer.
va f-n, det funka ju för mig utan nån fix eller nå skit.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Tja Alla! Vilket BIOS behöver jag till SpiderChip V.1.0b (1.1). Har en Xbox 1.6. Mitt Spider USB Flash vägrar fungera. Jag kopplar in allt som man ska så står det. SpiderChip Not Detected. Please Check and try again. ??? :S Nån som vet vad jag ska göra ??
M8plus_16.bin Den ska vara 256kb stor.
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ska jag byta namnet till bios.bin och sen använda kablen. För nu när jag klickade på Write så började det ladda.
Det sägs att det kan ta flera timmar att slutföra. E de sant?
Nej. Filen är 256kb liten så det tar nog 10-20 sek snarare.....
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
När jag provade så fick det stå och tuffa över natten...men det var ju med den första programvaran...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu har det stått i 5 timmar och inget har hänt. Va betyder detta?
Problem....
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Nä nu e jag trött på det jä*** spiderchippet. Har lämnat in Xboxen så att den chippas med DuoX 2
Rätt tänkt!
Bookmarks