Jag har två stycken enheter till salu på tr@dera till sjysst pris om någon är intresserad.
Jag har två stycken enheter till salu på tr@dera till sjysst pris om någon är intresserad.
Last edited by superboss; 2005-12-02 at 15:38.
och där är ditt alias?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Hans Xbox 360 PREMIUM
4000 kr ?!
Och här är Powers erbjudande:
Xbox 360 PREMIUM
för 3869 kr (inkl. frakt)
Vad skiljer dessa åt?
priset...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Att Power inte har någon i lager kanske? Mitt alias är superboss.
Ähh... Tycker det är fjantigt att köpa en 360 och sen sälja den direkt till sånna som inte har bokat...
Det är inte fjantigt att göra sig en hacka på någon som är mer lat än fattig. Jag planerar att låta Andrew motivlackera ett par xbox 360 och sälja dom äckligt dyrt strax före jul :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok, smart. Tror jag ska göra likadant, man kan ju sina streckgubbar... Nä, men jag ska nog råna game, ska ni ha en konsoll lite billigt??
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Fjantigt och fjantigt.. jag tjänade 3000kr idag
Om man har moddat konsollen är det en helt annan sak ja
hehe, då är det ju genast tillåtet...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Får jag fråga...hur äckligt dyrt? Och kommer de åka ner i pris under mellandagsrean? Det skulle vara coolt att skaffa sig en av dem!
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Runt 7000:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
så ni tar alltså ca 3000:- för motivlackeringen.
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Bookmarks