Väntar på hur mycket priset för Final Fantasy X (jap) kommer bli.
Undrar samt hur mycket Devil May Cry (jap) kommer kosta.
Snälla måste veta.
Ps: Hur många exemplar har ni av dessa spel? Ds
Väntar på hur mycket priset för Final Fantasy X (jap) kommer bli.
Undrar samt hur mycket Devil May Cry (jap) kommer kosta.
Snälla måste veta.
Ps: Hur många exemplar har ni av dessa spel? Ds
No Comments..!
Vi sitter och räknar på det, åtminstonde ett ungefärligt pris då vi inte fått tullfakturan ännu. Vi har bara ett fåtal exemplar då vi inte räknade med så stor efterfrågan då t.ex. FFX nästan kräver att man kan japanska samt att vi inte testat att spelen fungerar med Origa ännu. Vi kan alltid ta hem fler på ganska kort varsel.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tror du man kommer få reda på priset innan 15.00 idag?
Eller ídag överhuvudtaget?
Skulle helst vilja kunna köpa det av er idag.
Jag har en Japansk PS2 så det spelar inte så stor roll med det där med Origa Chip.
No Comments..!
Vi har satt ett pris på 1.500:- för FFX
Vi har inte hunnit testa med Origa ännu, återkommer när det är klart.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Devil may cry 1.300:-
Silent hill 2 1.400:-
Capcom vs SNK 2 1.300:-
Devil May Cry verkar inte fungera, men det hade vi hört från annat håll också.
FFX och Silent Hill 2 fungerar iallafall.
Bookmarks