Hallå!! Någon som vet om man ska köpa ett duo-x2 chip eller om det e för mycket problem med det. Snällva snara snarast!
Hallå!! Någon som vet om man ska köpa ett duo-x2 chip eller om det e för mycket problem med det. Snällva snara snarast!
Det är inga problem om du alltid gör allt på rätt sätt. Men jag rekommenderar SmartXX lt/opx, inte SÅ mycket dyrare och mycket trevligare att ha att göra med.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har ett och sälja om du vill, helt oöppnat...
Okej tack för svaret!! det var snabbat svarat Tyvärr så finns det en butik som säljer chip bara 5 min med cykel från mig så köper det där. Då får det bli ett Duro chip då.
Admin: Du kanske kan skicka beskrivningar om hur man ska löda och hur man flashar om det, om det går. Kan man köra XBMC men det chipet??
Tack för denna FANTASTISKA GUIED
Hehe, varsågod!
Någon som kan skicka en länk var man laddar hem en bios till duo chipet. hittar inte vilken jag ska ta. skicka både till 1.0-1.6b e ni snälla
Det står i min guide ju
Jo men så man kommer direkt till hemsidan eller var man laddar ner det
Du trycker på länkarna så kommer du till sidan, annars finns det i mitt andra inlägg en lite mer avancerad guide om hur man kommer in på kanlen #xbins...
jag har nu installerat 3 duo x2 chip och tycker att dom är bra som fan var ba första gången när jag inte visste att man behövde 512kb bios osv... funkar klockrent!
Dezuria adda fiskenisse6@hotmail.com på msn så kan vi snacka lite.
Men är något oklart eller? För om du skriver det här så behöver ju inte andra komma och fråga samma sak... Har förresten också installerat ett par duo-x2 så det är bara att fråga på om du undrar över något.
Okej men tror jag börjar fatta men hur ska jag få över biset till boxn ska jag först bränna det på en skiva(dvd-r) så att jag får fram den blåa rutan?
Du har ju 2 banker, har du kollat så att du får igång båda? Det finns en liten switch på chippet där du bytar bank, på vissa boxar går bara cromewell igång...
men hur får jag över biosen till chippet då?
Bookmarks