Hej!
Jag har tänkt köpa ett Xbox 360 (som jag har räknat ut tar ett halvår att spara till).
Och jag har hört att där är USB på den.
Kan man då koppla in en extern hårddisk där istället för att köpa en liten 20 giggare?
Hej!
Jag har tänkt köpa ett Xbox 360 (som jag har räknat ut tar ett halvår att spara till).
Och jag har hört att där är USB på den.
Kan man då koppla in en extern hårddisk där istället för att köpa en liten 20 giggare?
XBOX Illumination Röd
120 GB HD - SmartXX v2.0 - Xbox Media Center
Nej, köp paketet där du får med hårddisk annars lär du ångra dig.
Kopplar du in en hårddisk eller liknande via usb kan xbox 360 bara använda den för att spela upp musik och visa bilder.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Går det i efterhand att montera en HD i en 360 som från början är köpt utan HD?
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
Ja, bara köpa och trycka dit
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks