Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: x360 demo spel?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2003
    Inlägg
    55
    Respekt
    22

    x360 demo spel?

    Det finns bara några enstaka på Live tjänsten att ladda ner plus att det tar evigheter... fast nu har jag dragit ner alla som finns där. Men undrar om någon vet om det finns demo spel att ladda hem via datan från någon site eller något? För det finns ju demo på många andra spel än dem som finns på live tjänsten ta tillexempel demo burkarna i butikerna har lite fler demos att lira sedan så kommer tidningen OXM (www.oxm.co.uk) dvs nästa nummer med ett antal demo spel med på DVDn. Så det måste ju finnas flera demos där ute.

    /reed

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2003
    Från
    Västerås
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Det enda sättet att få tag på demos som man kan löra på 360n är antingen Live, nån tidning eller kanske nån reklam-skiva med demos, som man ibland kan hämta i spelaffären till PC.
    Höjden av dumhet är att limma fast fötterna i taket och sedan försöka gå.

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2003
    Inlägg
    55
    Respekt
    22
    jo självklart har man laddat ner allt från Live tjänsten redan, men var mer ute efter Call Of Duty2 demot som finns i alla butiker typ och vet att UK tidningen OXM kommer med de demot i nästa nummer men ej kommit hit till min stad än tyvärr, men gör inget köpte spelet idag och säger bara wow!!! klart bättre än PGR3 fast jag är en person som gillar bil racing och bilar i allmänhet i verkliga livet så blir det segt i längden att spela PGR3 på sin x360 hela tiden.

    /reed

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2003
    Från
    Västerås
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av reed
    jo självklart har man laddat ner allt från Live tjänsten redan, men var mer ute efter Call Of Duty2 demot som finns i alla butiker typ och vet att UK tidningen OXM kommer med de demot i nästa nummer men ej kommit hit till min stad än tyvärr, men gör inget köpte spelet idag och säger bara wow!!! klart bättre än PGR3 fast jag är en person som gillar bil racing och bilar i allmänhet i verkliga livet så blir det segt i längden att spela PGR3 på sin x360 hela tiden.

    /reed
    Jag har det precis tvärtom, har Call of Duty 2, nåja, jag ska skaffa PGR3
    Är PGR3 svårt att få achievments i? Eller är det ungefär som NFS: MW där man bara behöver klara det så får man 1000 GS?

    Har hört att det ska komma fler demos till Live, bl a Saint's Row, nu till Jul.
    Höjden av dumhet är att limma fast fötterna i taket och sedan försöka gå.

Liknande diskussioner

  1. Chippad Ps2 med mängder av Tillbehör och Spel!
    By danskenitunnan in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-02, 12:34
  2. hjälp med namn på spel
    By bikerunner in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2005-06-27, 12:07
  3. spela spel online med hdloader?
    By stimpen in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-07, 22:19
  4. original pal - ntsc spel funkar inte på min ps2. svara ( inga spel funkar !!!! )
    By Mephisto-Live in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-02, 12:08
  5. THAI spel
    By Rocky in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2001-05-03, 11:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •