Hansi, hur gör ni på psxcare med era xboxar som får linux på sig. Får alla kunder som har 1.6 xboxar overscan på sina linux? Eller väljer ni att inte sälja 1.6 xboxar?
Hansi, hur gör ni på psxcare med era xboxar som får linux på sig. Får alla kunder som har 1.6 xboxar overscan på sina linux? Eller väljer ni att inte sälja 1.6 xboxar?
Xbox v.1.0 - X3 - X3CP - Thomson DVD - 200 GB - Kai - X-DSL
Overscan... Jag grämer mig verkligen på att mitt Linux ska overscan'as så in i *** mycket...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Kan ju för övrigt nämna att om man har 1.6 xbox och inte vill köra den medföljande videokabeln, utan vill köra RGB, så får man en helt grön skärm i gentoox. Det finns ingen lösning på detta problem heller. Så de som vill köra Linux, välj inte en xbox v1.6![]()
![]()
Xbox v.1.0 - X3 - X3CP - Thomson DVD - 200 GB - Kai - X-DSL
Jo det är sant...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks