Tja,
Jag har ganska mycket sparat på min xbox 1 och jag undrar hur man göra för att föra över allt till min xbox 360?
Tja,
Jag har ganska mycket sparat på min xbox 1 och jag undrar hur man göra för att föra över allt till min xbox 360?
nopp tyvärr funkar de inte alls...
i dagsläget går de inte men förhoppningsvis kommer Microsoft med en lösning till problemet i framtiden
//Zimpan
i dagsläget går de inte men förhoppningsvis kommer någon skicklig hacker med en lösning till problemet i framtiden
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jo de också förstås :POriginal inlägg av Hansi
//Zimpan
Fan va dåligt att microsoft inte tänkte på det när dom gjorde alla kablar och shit eftersom vissa som har samma sparningar som mig, typ som nedladdade banor massor av extra material som har kostat pung, det suger fan att det inte går att föra över.
Har någon hört något nytt om detta? Vore intressant om man kunde få över sina sparade nivåer/poäng osv.
Jag har läst på ett annat forum att det kan göras,men är så jäkla krångligt att det inte är värt mödan..
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
nepp!..ett annat engelskspråkigt ;-)
Jag har sett att bla Datel har någon adapter för att koppla in minneskortet i USBn på PCn. Sedan finns mjukvaran Xplorer360 som man ska kunna få tillgång till filerna som ligger på minneskortet. (xbox-scene har skrivit en del om det)
Min fråga nu är: Har någon här i forumet testat och i så fall, vart kan man köpa adapters och vill vilket pris?
Bookmarks