Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Servicekänsla? Vad är det?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Servicekänsla? Vad är det?

    Hej.

    För ett tag sedan köpte jag ett X3CE chip av er och efter mycket strul så kom jag fram till att det inte gick att flasha det på min Xbox 1.6b. Jag fick bara en svart skärm vid uppstart. Det var tydligen ett känt fel som ni vet om!

    Jag ringde butiken och fick hjälpa att få reda på hur jag flashar i "blindo" så att säga. Lyckades inte med det heller utan så sade personen i telefonen att "det är bara att du skickar upp chippet hit så hjälper vi dig att flasha det"

    Visst, det gjorde jag..men efter att ha väntat i 1 och en halv vecka utan att fått tillbaka det så ringer jag butiken för att få reda på vad som hänt.

    Personen i telefonen säger att att han inte vet när det kan bli klart eftersom den som "sköter" sånt är bara timanställd och kommer in när han känner för det. Han säger sen att Jag kan få telefonnumret till honom så att JAG kan ringa till honom och be honom komma in och jobba.
    Inte fan ska Jag behöva göra det!!!!

    Så i princip kan jag sitta och vänta här hur länge som helst på mitt chipp som jag köpt av Er och som ni Inte upplyste om att det kanske inte funkar på min maskin eftersom jag har 1.6b. Nått ansvar måste ni väl ta för det ni säljer och framför allt säger ni att det är bara att skicka in det så upplys iallafall att det kan ta lite tid.

    Sämre bemötande har jag aldrig varit med om.
    Last edited by Oek; 2005-12-13 at 14:14.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag tror killen som svarade var mer än lite sur på killen som fått för sig att det är roligare att sitta hemma och spela xbox 360 än att sköta sitt jobb just nu. Jag skall ge någon annan i uppdrag att gå igenom returerna så länge.

    Tyvärr har jag inte heller varit inne tillräckligt mycket senaste tiden, det är alltid så såhär års med ungarna som skall ha uppträdanden i skolan osv.

    Jag har ditt icq pm uppe på datorn och kommer svara så fort vi har koll på ditt chip.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Men då tyckar jag inte att hans humör ska gå ut över kunderna, för då lär inte dom kunderna återkomma.

    Vet hur det är med ungar & skolan..har samma dilemma. Men jag är tacksam om du kan lokalisera mitt chipp så jag kan få min Xbox funktionell snart...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Japp, vi hittade chippet nu. Jag ber om ursäkt för att jag inte tog tag i det redan i onsdags då du icq:ade mig första gången. Jag räknade med att det skulle hanteras i slutet av förra veckan tillsammans med en massa andra returärenden. Kontakta mig igen på icqn om det är något :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Ursäkten godtagen!

Liknande diskussioner

  1. vad e det för fel på min dvd spelare
    By mackan56 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-31, 19:15
  2. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-13, 20:33
  3. vad är det här för spel???
    By JUAN in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-30, 10:57
  4. vad är det för fel på Cromwell?
    By egge_n in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 00:24
  5. Alladin Advance - jättetråd flyttad från "xbox produkter"
    By Hansi in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 105
    Senaste inlägg: 2004-02-17, 20:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •