Hej.
För ett tag sedan köpte jag ett X3CE chip av er och efter mycket strul så kom jag fram till att det inte gick att flasha det på min Xbox 1.6b. Jag fick bara en svart skärm vid uppstart. Det var tydligen ett känt fel som ni vet om!
Jag ringde butiken och fick hjälpa att få reda på hur jag flashar i "blindo" så att säga. Lyckades inte med det heller utan så sade personen i telefonen att "det är bara att du skickar upp chippet hit så hjälper vi dig att flasha det"
Visst, det gjorde jag..men efter att ha väntat i 1 och en halv vecka utan att fått tillbaka det så ringer jag butiken för att få reda på vad som hänt.
Personen i telefonen säger att att han inte vet när det kan bli klart eftersom den som "sköter" sånt är bara timanställd och kommer in när han känner för det. Han säger sen att Jag kan få telefonnumret till honom så att JAG kan ringa till honom och be honom komma in och jobba.
Inte fan ska Jag behöva göra det!!!!
Så i princip kan jag sitta och vänta här hur länge som helst på mitt chipp som jag köpt av Er och som ni Inte upplyste om att det kanske inte funkar på min maskin eftersom jag har 1.6b. Nått ansvar måste ni väl ta för det ni säljer och framför allt säger ni att det är bara att skicka in det så upplys iallafall att det kan ta lite tid.
Sämre bemötande har jag aldrig varit med om.
Bookmarks