Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Forward av domännamn

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21

Forward av domännamn

tja detta kanske inte alls är rätt fråga för detta forum men här finns ju många människor så någon kanske kan hjälpa mig det är så att jag har ett domännamn (****.se) men saknar webbhotel. Vad jag skulle vilja göra är att peka om min adress hem till min egen server vilket borde gå bra eftersom jag har en skarp ip. Många webbhotel erbjuder detta men då måste man köpa en plats eller domännamn hos dom vilket jag inte är intresserad utav. Vet någon om det finns något företag som erbjuder ompekning utan att man måste köpa en massa andra tjänster???
    Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Om du har din egen adress registrerad så är det bara att sätta upp din egen DNS också och sedan ändra på NIC.SE
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21
    ja men vad jag förstod så måste man ha minst 2 fungerande dns
    Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    http://www.dyndns.com/about/home_solutions.html

Finns andra liknande också

Du kan ju kanske hitta någon polare med fast IP så kan ni vara DNS åt varandra
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner