Vet att det fanns någon instruktion ute på nätet förut angående detta.
Någon som vet var man finner en instruktion där man ser hur man gör om en gammal hederlig, Nes gamepad till usb/xbox ?
Vet att det fanns någon instruktion ute på nätet förut angående detta.
Någon som vet var man finner en instruktion där man ser hur man gör om en gammal hederlig, Nes gamepad till usb/xbox ?
BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"
Jag har för mig att vi har en adapter för sådant...dock inte säker på om vi någonsin kom ihåg att lägga upp den i webshopen :-)
Skall kolla när jag kommer in till butiken senare idag.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja gör det, jag är jätteintresserad.....
Den var för SNES bara
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=343
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hmm, synd... 8-bitars är verkligen heliga spel, och man får ju rätt "feeling" med original kontrollen...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Mjo, hade ju varit bra en med Nes konverter..
Hela "feelingen" sitter ju i handkontrollen, skulle ju göra om den gamla xbox'n till nått trevligt om man hade en sådan
BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"
jo, det skulle sitta fint....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
hittade en lösning till erat problem
http://www.xerxes3rd.net/projects/Ge...oller_on_Xbox/
Bookmarks