Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Spelen försvann....

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

Spelen försvann....

Har verkligen världen skummaste problem... satt och höll med Xboxen som vanligt. Höll på att starta XBMC. Det som hände var att xboxen startade om och sen dess är alla mina spel försvunna, någon som har någon anning om vad man kan göra åt saken???
    Har ett Xecuter3 chip och 300gb hårddisk

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du lär ju ha kört en för stor F: partition (>256GB) istället för att dela upp hårddisken på F: och G: eller specialformattera med dubbel klusterstorlek.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0
    Tror inte det är det som strular eftersom det har funkat i ett halv år utan problem. Min personliga gissning är att det har med programvaran att göra, problemet är att jag inte vet vad ska göra åt saken????????

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du skall gissa mindre och ta till dig det jag redan förklarat för dig.

Hur stor F: har du på den disken? Har du G:? Vet du vad som händer när man fyller på med mer än 256GB data i en partition?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Spelen funkar inte längre...
    By simeson in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-09-25, 19:31
  2. Spelen och programmen försvann!
    By nnorman in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Senaste inlägg: 2004-10-26, 13:40
  3. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-23, 17:44
  4. Köpte ny xbox idag. Spelen och filmerna i spelen hackar.
    By xaixon in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 21:32

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner