Undrar hur man fixar så att boxen bootar ifrån skivan istället för att gå in i biosmenyn(X3 3294)?
Undrar hur man fixar så att boxen bootar ifrån skivan istället för att gå in i biosmenyn(X3 3294)?
Prova menyvalet "exit to dashboard" eller något liknande...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Provade att välja som du sa funkar ändå inte....
Hur kan man annars intallera en dashboard? Krävs det nån speciell?
Vad händer då? Du har förmodligen misslyckats med att bränna din install-skiva så att din xbox kan läsa den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Lyckas heller inte boota från skivan.
hur har ni gjort för att lyckas boota från skivan?
Chippad Xbox (X-ecuter 3CE,200gb Seagate barracuda)
jag ftp:ade in evox dash(bara en standard-dash) och sedan stoppade jag i skivan och körde installations-programmet.
På den tiden jag körde SoftMod på min box var jag tvungen att lägga in "EvoX.D.6.blue" bioset (har för mig att det var det) för att han skulle palla att boota från DVDn. Testa att flasha in det på en bank och boota där ifrån.
Bookmarks