Tja!
Har V12 med DMS4 Pro och IDE disk i en "IDE till USB" låda. Finns det något sätt att lägga in USB Advance på minneskortet istället för att behöva boota det på en CD varje gång?
/MrAddee
Tja!
Har V12 med DMS4 Pro och IDE disk i en "IDE till USB" låda. Finns det något sätt att lägga in USB Advance på minneskortet istället för att behöva boota det på en CD varje gång?
/MrAddee
Du kan lägga in USB Advance via en s k "exploit" på minneskortet som startas av att boota ett PS1-spel. Alternativt ska det gå att starta direkt via chippning. Läs mer på:
http://www.exploitstation.com/index.php?page=faq
OK,tack!
Verkar dock inte funka eftersom exploiten är fixad av Sony på V12.
/MrAddee
exploits fungerar bara på dom gammla feta ps2orna. skaffa ett chip med dev1 funktion
så kan du köra boota usb advace från mc
Klarar DMS4 pro det?
/MrAddee
Ja, det chippet har även tillräckligt med minne att man inte behöver något minneskort för att använda hdloader osv.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hmm sitter o funderar en del runt detta och sk prova lite ikväll så hoppas alltfunkar men kommer man behöva boota ps2an med psx spelet varje gång sen eller bootas den från minneskortet sen?
kul om man fick detta att funka på ps2an då jag fixat xbox,xbox360 man har oxå men ps2 e tyvärr polarns :S
Bookmarks