Äntligen har nya smart xx v3 släpts på marknaden tyvärr verkar det endast som Tyskarna kan glädjas över detta just nu men det borde väl bara vara en tidsfråga innan vi kan köpadet här på PSXCARE (hoppas jag) vet du något om detta Hansi?
Smartxx
Äntligen har nya smart xx v3 släpts på marknaden tyvärr verkar det endast som Tyskarna kan glädjas över detta just nu men det borde väl bara vara en tidsfråga innan vi kan köpadet här på PSXCARE (hoppas jag) vet du något om detta Hansi?
Smartxx
Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!
Jag lär få det med nästa chipleverans, det brukar gå fort när vi får nya chip. SmartXX lt/opx "SE" chippen vi har nu (med 2M minne) fick vi iaf ett par dagar innan jag hann se några "news" om att dom var släppta :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det ser jag fram i mot
Dom är här nu :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ligger en beställning hos er nu har höga förväntningar på detta chip men vet igentligen inte vad som skiljer på v2 och v3
God jul och gott nytt år till er alla
Det är väl lite smidigare med färdiga kontakter för LCD m.m.
Och så finns dom att få tag på, SmartXX 2.0 har vi ju saknat i sortimentet rätt länge nu, skönt att 3rna äntligen kom.
Bookmarks