När jag kör Final Fantasy Tactics på mitt xbox med pcsxbox så låser sig spelet i första fighten, vet någon vad detta beror på?
När jag kör Final Fantasy Tactics på mitt xbox med pcsxbox så låser sig spelet i första fighten, vet någon vad detta beror på?
Djörch is a DJ!
PS1 spel fungerar inge vidare på xboxen, men förhoppningsvis kommer det väl fungera perfa till 360![]()
Men det ska funka enligt "compatibility list"...
Djörch is a DJ!
Hmm... Jo det är väl möjligtmen var ifrån har du laddat ner det, söker nämligen ivrigt efter ett fungerande tekken 3
![]()
Jag har faktiskt tekken 3 men jag kan inte få det att funka. Troro det är *.img. Har testat FFT med två olika versioner (tror jag) och samma grej hände på båda. Blir väl till att ladda ner ännu än såvida detta inte är ett vanligt problem som går att lösa genom att ändra någon inställning...
Djörch is a DJ!
Men var laddar du ner dem?![]()
Tekken 3 kan du väl köpa för 20:- i vilken beg-spel-butik som helst....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men kan man bara kopiera den till datorn då och sen köra över?
Ja, det är bara att kopiera!
Bookmarks