Tja.. När jag skulle försöka få kontakt med min datorn via mitt xbox så va jag lite oförsiktig och tänkte mig inte för. Jag "råkade" flasha mitt xbox så nu startar det inte.. Vad ska jag göra? någon som kan hjälpa?
Tja.. När jag skulle försöka få kontakt med min datorn via mitt xbox så va jag lite oförsiktig och tänkte mig inte för. Jag "råkade" flasha mitt xbox så nu startar det inte.. Vad ska jag göra? någon som kan hjälpa?
prova att flasha om bioset då!
Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!
Kan ju vara lite svårt när boxen inte startar...lämna in den till närmsta chippare...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
aa men det kostar ju 300kr.. tänkte om det fanns något man kan göra själv för att fixa det?
Beror på vad du har för chip / om du ens har något chip
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
startar inte boxen upp alls? Blinkar den rött grönt?? kommer du in i någon meny??
Jag har ett DUOx2 chip. När jag startar xboxen så dör den direkt (som en mobiltelefon utan batterie) Men när jag startar xboxen utan att ha chippet aktiverat så kommer det upp felmeddelande 05.
då blir du nog tyvärr 300 kr fattigare
Bookmarks