Jag undrar kan man med xbox mediaplayer öppna sånna filer som bara går att öppna med realplayer ?
Jag undrar kan man med xbox mediaplayer öppna sånna filer som bara går att öppna med realplayer ?
Kan man inte uppgradera då till högre mp version då och få det att funka ?
Vilken mp är bäst och var hämtar man det ?
mediaplayer har väl inte funnints på minst ett år, använd xbox media center istället. Och visst,,de n har stöd för rm lr vad realplayers format heter.
Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33
Var hämtar man den senaste och bästa versionen av xbox media center ?Original inlägg av [-AzAZeL-]
för tillfället hittar du ftp://xbins:homebrew@xbmp.uk.xbins.o...12-18-T3CH.rar som senaste här, T3CH släpper enbart 'rena' releaser, inte massa addons etc.. sånt kan man själv lägga till... Vill du senare ha releaser med extra saker så leta upp expert/fedr etc vad alla grupper nu heter. Testa och se om denna fungerar bättre iaf!
Som sagt var XboxMediaPlayer 2.4 är det bästa du kan använda dig av. Du kan även se vilka format XboxMediaPlayer 2.4 klarar.Original inlägg av pa4
http://www.xboxmediaplayer.de/info_project.htm
dock är det så att att xbox mp är ersatt av XBMC.Men XBMC borde klara samma sak som xboxmediaplayer tror jag.
Last edited by Redaktör; 2005-12-25 at 19:55.
Från sidan du skrev:
"Note! On the 21 of April 2004 XBMP was officially discontinued, (and fully replaced by XBMC)!,XBMP being discontinued means that we no longer support/develop it any longer, (use XBMC)!"
dvs. snart 2 år sedan de la ner utvecklingen.. dax att gå över till xbmc
Jag hade en sak jag var tvungen att göra fort.Därför skrev jag fel men ni förstår ifa vad jag menade.Original inlägg av mysiskatten
Det går jävligt bra att klaga när andra skriver fel Men du själv då mysiskatten du har ju ingen kunskap inom XBOX Media Player / Media Center ,Då är det ju bara värdelöst att du postar du är INGET VÄRD I TRÅDEN DRA !!Original inlägg av mysiskatten
http://www.portforward.com/
http://image52.webshots.com/152/3/74...9xmWoUm_ph.jpg
jävla sirmupp på lunarstorm
Jag undra om man har en dvdmedinspelning som har 2 scartkontakter kan man kopla så att det går att spela in filmen som man spelar upp ?
jag undrar ochså får man på köpet senaste XBMC om man köper en xbox och vad kostar det av psxcare ?
Tycker att mysiskatten brukar bidra med bra hjälpOriginal inlägg av maria
okej ....jag ska bättra mig.....men bara om du också gör det http://forum.psxcare.com/support/sho...0774#post90774Original inlägg av maria
jag citerar:
""
Vad fan är det för fel på folk på nätet igentligen?
""
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Jag trode på mysiskatten när han påstod att det inte gick att öppna i XBMC/XBMP.i det här fallet då är hans hjälp dåligt.Tack till er som svarade att det går.Men jag vill ha svar på min fråga och snacka inte så mycket i tråden,
...Det tar ju upp dyr serverplats
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Tycker fortfarande din fråga är svår att svara på. Vad är det för filer du syftar på som bara kan öppnas i realplayer??Jag undrar kan man med xbox mediaplayer öppna sånna filer som bara går att öppna med realplayer
Vad jag vet så är det bara smil filer som inte går att köra i andra program.
Så Självklart svarade jag på att "Streamade smil filer" ej går att öppna i xbmc/xbmp då alla de andra formaten(.rm .ram .rmvb)går att köra i andra program(även xbmc).
Så mitt svar är fortfarande nej .... men någon här på forumet har kanske annan info att ge till dig.
Bookmarks