Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Moddad 360

  1. #1

    Moddad 360

    hej! jag undrar hur mycket en case moddad 360 skulle kosta. Jag skulle vilja ha den i svart/rött biohazard tema och det ska vara mycket röda lysrör och LED ljus. Jag skulle också vilja ha att sidan på xboxen skulle vara ett såndhär plexiglas fönster och att det skulle vara mycket röda ljus slingor där inne. Jag skulle även vilja ha kontrollerna led moddade och färjade i samma tema som xboxen. Om jag skulle köpa detta skulle jag ha en budget på max 12 000 kr. Den skulle altså se ut som Llama 360:n men i svart/rött biohazard tema. Här är en länk till Llama xboxen. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...tem=8238748332

    Här kommer en lite off topic fråga:
    Kan man spela live om man gör som llama gjorde med den externa HDD:n?

    Så hur mycket tror ni detta skulle kosta? Ni där hemma och PSX.
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vill du att den skall kosta 12000 så kostar den 12000, man får ju utgå från en budget...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    självklart, man få ju inte snåla...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  4. #4
    Jag skulle hälst ha en lite billigare, men men, kvaliten går före. Ungefär hur mycker skulle det bli för 12 000? För att om den kostar 12 000 så är det ju 8 000 extra för den...jag skulle alltså kunna köpa 3 xboxar. Om jag ska köpa nåt så dyrt ska det vara RIKTIGT fränt.
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Du drashmont... Fin signatur, du också hansi...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  6. #6
    lite off topic men...tack!
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    21
    För att åter gå till bilden du postade så har den redan blivit postad i 360-trådarna, tror väl det var zimpan kanske

  8. #8
    Det var där jag hittade den...i en tråd här på forumet...jag förstog inte riktigt varför du behövde utpeka det.
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    21
    Förlåt, var lite sömnig där... Trodde du ville visa "kolla vilken fräck 360"...

Liknande diskussioner

  1. bränt 360 spel med hjälp av psp
    By general_31 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 00:20
  2. Brända Xbox spel i bakåtkompatibel 360?
    By Valmont74 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 19:57
  3. Xbox 360
    By Dranshmont in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 37
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 20:55
  4. Xbox live med moddad box? [Hansi]
    By Bagger in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-06-19, 09:21
  5. Moddad X-box säljes
    By Rocco in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-22, 21:56

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •