Jag "råkade" flasha mitt xbox så nu startar det inte, När jag startar xboxen blikar den först grönt tre gånger sen blinkar den grönt rött, Om jag stängar av chippet så det meddela service och fel meddelandet 16, prövat bytta bank?
HJälp???
Jag "råkade" flasha mitt xbox så nu startar det inte, När jag startar xboxen blikar den först grönt tre gånger sen blinkar den grönt rött, Om jag stängar av chippet så det meddela service och fel meddelandet 16, prövat bytta bank?
HJälp???
eftersom det blir mupp även när chippet är avstängt, så har du fipplat till nåt på hårddisken också...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Du har väl inte msdash installerat så det går inte att starta xboxen utan chippet aktiverat. Har du ingen annan bios bank som du kan byta till? Annars blir det till att hotswappa och flasha med rätt bios. Hur svårt kan det vara att kolla vilket bios man ska ha innan man flashar? aja hoppas det löser sig för dig.
Hej jag är nybörjare så jag undrar vad hotswappa, jag har prövat att byta bio bank på en chippet och hur kan jag flasha när jag inte kan starta xboxen?
Du är inte den första, sök!
Bookmarks