Magic Switch används för att kunna använda Swap Magic bootskivor på ps two "slim".
Här är några bilder på hur monteringen ser ut.
Magic Switch används för att kunna använda Swap Magic bootskivor på ps two "slim".
Här är några bilder på hur monteringen ser ut.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Var det inte ett tag sen denna vara kom i i sortimentet??
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Jo, men det var någon som behövde bilder för att förstå hur man använder den...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag kan inte lägga in 3.e delen. platsen är blockerad
När jag ändå är i den här tråden... slimtoolvarianten vi skickat senaste tiden är den som beskrivs på www.swapset.com
My switch came with absolutely no instructions and the link mentioned in this thread provides no instructions for the swaptoolpro v2.0 and the link provided gives no instructions. I did some extensive searching and found this .jpg file which explain how to install it. It depends on which version slimline you have, but I was able to get mine working using pieces A and B. I hope this helps you and Im sorry my post is in English.
Yes, that picture is the instructions from the website linked to in the post prior to yours :-)
Nån som vet hur man ska installera swaptoolpro v2.0? Har följt instruktionerna från swapset.com men det hjälper inte. Den lilla plastdelen som ska sitta över sensorn i fronten hoppar bara ur hålet när jag släpper den. Vad ska jag göra?
meeeeeen, sådär ser ju ingen av mina bitar ut, jag fattar inte alls hur dom ska sitta
okej, nu har jag fått dit bitarna, fast det funkar inte ändå, den säger bara att " not a valid ps2 disc" några ideér?
jag har ett playstation 2 (inte Slim) där luckan har fastnat, fungerar inte dessa verktyg på mitt playstation? Vad kan jag göra?
Bookmarks