Är det bara jag som råkat ut för att spelet låser sig.Det händer när spelet ska ladda in en sekvens när man får ett uppdrag.
Är det bara jag som råkat ut för att spelet låser sig.Det händer när spelet ska ladda in en sekvens när man får ett uppdrag.
Det har hänt mej en gång. Jag har läst i ett annat forum att det kan hända om man trycker precis i början eller slutet av en filmsekvens eller precis i början när en filmsekvens är slut.
Mitt förslag. Låt filmen gå en 5 sek innan du rör handkontrollen. Samma sak när du ska börja spela igen när du sett en sekvens.
Om du sparar på din skiva hemma o tar över den till polaren kommer det att låsa sig, eftersom sparningen kräver att du anväder samma skiva genom hela spelet. Väldigt irriterande för dom som spelar spelet, säljer det ångrar sig o köper det igen...
Men något annat problem har jag inte stött på med detta spel.
------------------
MVH Shiro
Sales Management, NetCare AB
MVH Shiro
Sales Manager, NetCare AB
shiro han menar det brända gta3 orginal låser sig inte iså om dom skulle göra det så är det ju bara att returnera spelet visst menar du ett bränt gta3
------------------
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
aNyThInG iS pOsSiBlE
Var det inte någon som rapporterade av GTA3 var känsligt för datumstämpeln på sparningen?
Prova att spela utan minneskort och se hur det går.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ahhh det sa du ju för nån vecka sedan hur f*n kan du komma ihåg allt!???=P
------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
aNyThInG iS pOsSiBlE
Bookmarks