Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 43

Diskussion: Hur Man Softmoddar Ett Xbox

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25

    Hur Man Softmoddar Ett Xbox

    Här ska jag förklara hur man softmoddar ett xbox. Detta kan göras på alla xbox versioner.

    Softmoddning innebär att man kan spela brända spel/program/emulatorer på en xbox utan att ens öppna konsolen! Villket betyder att garantin INTE behöver brytas!
    Nu tänker du säkert: -Bullshit! Varför skulle folk då köpa modchip??!!
    Ja, man kan inte göra riktigt ALLT med en softmodd som man kan med ett chip. Men det MESTA, och viktigaste går, nämligen att köra brända grejer, från såväl hårddisk som från skiva. (Ladda osignerad kod)


    Vad Behöver Jag?

    Du behöver ha ett av följande spel:
    Mechassault, 007: Agent Under Fire, eller Splinter Cell. Spelen måste vara original. Det får inte vara Xbox Classics/Platinum version av spelet, då microsoft har tagit bort buggarna som gör att detta funkar. Och du behöver ha MS Dashboard 5960 (senaste) installerad, Softmod installer Deluxe (finns på xbins), och ett sätt att flytta över en hackad sparning till din hårddisk (mer om det nedan)


    Få Tag På Grejerna

    Hur ska du få tag på alla grejer? Softmod Installer Deluxe paketet finns på xbins. För att komma åt xbins måste du ha mIRC, det kan du tanka här. Sen måste du också ha en ftp-klient. Finns att få tag på här. Installera grejerna. Sen går du in på mIRC, väljer ett namn, e-post och två nicks, tryck sen OK. Sen trycker du Alt + E, och välj IRC Network: Efnet, eu, se, gothenberg. Tryck connect to server, vänta ett tag, ibland tar detta tid... När det står nåt i stil med:
    *** Found your hostname
    Så kommer det upp en ruta, där skriver du #XBINS osså trycker du på Join. Sen kommer det upp ennu än ruta. I den skriver du:
    /msg xbins !list
    Sen kommer det upp en liten fyrkant som börjar blinka, längre upp. Tryck på den. Där har du lite info som du ska skriva in i din ftp-klient (Tex Flashfxp). Så öppna ftp-klienten (tryck F8 i FlashFxp) skriv in info'n som du fick av xbins, och tryck på connect. Sen går du in på: xbox/exploits/Softmod installer deluxe/ osså laddar du ner "softmod installer deluxe 2.0.zip".
    Sen ska du packa upp .zip filen. Bästa programmet att använda för det är winrar. Det finns svensk version här.


    MS Dash 5960???

    Du måste ha denna version av MS dashboard. Du kollar enklast villken version du har, genom att gå in på MS dashboard/settings/System info/, vänta tills texten scrollar ner lite, snart så ser du följande:

    K:1.00.XXXX.01
    D:1.00.XXXX.01

    Om du har version 5960 av MS Dashboard så ser det ut såhär:

    K:1.00.XXXX.01
    D:1.00.5960.01

    D står för dashboard, och K står för kernel. Vad som står vid x'en på kerneln är oviktigt, det behöver du inte bry dig om. Den här softmodden funkar på alla kernel's.

    Om du nu inte har Dashboard 5960 på din xbox, så kan du få den installerad genom att gå in på Xbox Live knappen Då uppdateras din dashboard till 5960. (OBS din xbox måste vara uppkopplad mot internet OBS)

    Om du inte kan koppla upp din xbox mot internet, så är det inte så mycket att göra åt... Gynna hansi lite och köp ett chip istället!

    Få In Sparningen På Hårddisken

    När du har packat upp filen så går du in på mappen och kollar. Packa upp filen som matchar med spelet du har. (ex. jag har mechassault, då packar jag upp "SID.MechAssault.v2.0.Xbox-Hq.zip")
    Nu finns det två olika sätt att få in den hackade sparningen på din hårddisk:

    1. Låna en kompis xbox (den ska vara moddad), kopiera in sparningen på hans hårddisk via ftp, sen föra över hans sparning till ett minneskort, stoppa minneskortet i din xbox, och lägga över på din hårddisk.

    2. Använda sig utav megaXkey/action replay, eller liknande produkt.

    1:
    Koppla in din polares xbox i din router/nätverks-kort och se till att datoren och xboxet hittar varann. (läs 7'an i hansi's din lilla guide till den chippade xboxen för mer info på detta) Öppna din ftp-klient och connecta till xboxen. sen går du in (på datorn) på Softmod.Installer.Deluxe.v2.0.Xbox-Hq/SID.MechAssault.v2.0.Xbox-Hq(eller mappen som är rätt för dig)/UDATA/ osså för du över mappen med en massa siffror på, till (på xboxen) E/UDATA/ (OBS om din polare har nån gammal sparning från spelet, så skrivs den över nu OBS). Gå nu till xboxen. Sätt i minneskortet. Gå in på MS Dash. gå in under Memory/Xbox Hard Drive, kopiera över sparningen till memory device 1.
    Nu kan du säga åt din polare att ta med sig xboxet och gå hem. Plugga in ditt xbox, sätt i minneskortet, gå in på MS Dash/Memory/memory device 1/ och kopiera över sparningen till harddrive.

    2:
    Jag tänker inte gå igenom hur du använder din megaXkey/actionreplay här. Jag antar att du redan kan med dom grejerna. Om inte, så får du läsa manualen....


    Själva Softmoddningen

    Nu till det spännande! Sätt i spelet i xboxen, och starta det. Om du har "Mechassault" går du nu in på "Campaign" och markerar "Run Linux" (bläddra ner, sen upp igen). Tryck "A"
    Om du har "007: Agent Under Fire" går du in på Load Mission och markerar "Xbox Hdd" Tryck "A"
    Om du har Splinter Cell går du in på "Load Game" och markerar "Linux" Tryck "A".

    Nu bootar installern. Spännande va? Nu ska du se en meny med en massa alternativ. Nu ska du göra detta i följande ordning:
    (Vänta tills xboxen arbetat färdigt mellan varje alternativ)
    Tryck på "Create MS Backup"
    Tryck på "Install Softmod"
    Tryck på "Install Evox" Och tryck på "Install To C"
    Tryck på "Patch MS 5960"
    Tryck på "Create Mod Backup"
    Tryck på "Delete MS Backup"
    ****Om du nån gång i framtiden vill kunna återställa din xbox till original, så ska du skita i att trycka på "Delete MS Backup"****

    -------------------------------------------------------------------------

    ***JÄTTEVIKTIGT>>>>NÄR DU HAR INSTALLERAT SOFTMODDEN SKA DU GE FAN I C PARTITIONEN!! DITT XBOX KAN BLI LIKA MYCKET VÄRD SOM EN BRÖDROST OM MAN PILLAR FÖR MYCKET DÄR!!<<<<JÄTTEVIKTIGT***
    Om du fortfarande har garantin kvar, så lämnar du in xboxen på den, men om du inte har den kvar, så är det så gott som kört.

    -------------------------------------------------------------------------

    Nu Har Du Softmoddat Ditt Xbox!

    Ta ur skivan och starta om xboxet, så ska du komma till Evo-x.

    Lite info:
    Om du startar xboxen med dvd luckan ute, så kommer du till menyn där du softmoddade, ifall det skulle bli nå knas med dashboarden eller nåt... Ifrån denna meny kan du återställa ditt xbox till original, du kan återställa mod-backup'en ifall du klantat dig, och sabbat nåt.

    Jag tackar för mig, och önskar dig lycka till med moddningen!
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    134
    Respekt
    20
    väldigt intressant lässning tackar för det
    Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sweden
    Inlägg
    540
    Respekt
    24
    Visst fungerar det, men är det värt det?
    Att skaffa spelet, ett minneskort alt, action replay
    När man kan skaffa ett chip för ca 200-300kr då kan man även stänga av det och få tllgång till LIVE

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    jadå... Jag tillverkade en xbox>usb kabel av lite reservdelar som låg o skräpa, osså använde jag digital kameran som minneskort. (kopplade in den på usb'n.) Sen köpte jag mechassault för 100:-. Sen har jag sålt softmoddningar till typ 7 pers. Det betalade min 200gigare.. plus att polarna fick gratis moddningar..
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Softmoddningen funkar så att ett bios laddas när man startar på power knappen, och ett annat när man startar med luckan ute. Så man kan byta ut "luckan-ute-bioset" mot ett original bios, då har man sin avstägningsfunktion... Men man behöver inte det, för xbox live känner av original bioset (det som ligger på själva xboxet), inte softmoddnings-bioset, när dom kollar upp en. Plus att man slipper löda om man inte törs (eller bara är lat...)
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Och boxen är inte ett dugg körd bara för att man råkar pilla för mycket i C: eller låsa upp hårddisken. Bara att komma in och få ett chip monterat så är allt frid å fröjd igen!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    jo, men man ska ändå inte utmana ödet...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Så, man kan alltså göra detta, och typ köra XBMC och allt det utan att stoppa i ett modchip?

    Vad är det man INTE kan göra med ett softmoddat xbox?

    En annan grej:
    Mitt xbox köpte jag utav Psxcare.
    Det var då de sålde "Xbox med modifierat orginalbios" är detta ett softmoddat xbox?
    Last edited by EyEr0n; 2006-01-02 at 00:50.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nej, du har en "biosflashad" xbox. Det är inte samma sak :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Nej, du har en "biosflashad" xbox. Det är inte samma sak :-)
    Ok.
    Är skitnöjd med den så det är juh bra.


    Kan du svara på varför man skall skaffa modchip om det går bra att softmodda istället?
    Vad är det största nackdelarna/fördelarna osv?

  11. #11
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Fördelar och nackdelar:

    Softmod:
    +Billigt
    +100% lödfritt (förstås)
    -Lite krångligt om man ska byta hårddisk.
    -Man kan sabba grejer om man pillar för mycket på en del filer

    Chipp:
    +Kan hålla många bios(*), och har eeprom-backup options (*på vissa chip)
    +Lätt att byta hårddisk
    -Inte så kul om man inte kan löda
    -kan vara dyrt
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  12. #12
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    140
    Respekt
    0
    Har en fråga gällande softmod.
    När man väl har softmoddat och lyckas installera EvoX är de då möjligt att flasha om bios till EvoX 8 el. liknande ?
    BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja om du har en xbox av äldre modell där det går att flasha om bios. Du måste dock öppna boxen och koppla ihop vissa banor/lödpunkter på moderkortet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #14
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    mp3-spelare

    Jag har precis fixat in en usbkabel i min xbox där jag tänkte att det lite smidigt skulle gå att använda mp3-spelare som usb-minne och föra över savefilerna genom det, men jag vet inte om jag gör något fel eller så, men ska man inte hitta mp3-spelaren som minnesenhet i ms-dashboarden? är det något speciellt jag måste göra med mp3-spelaren för att få den att funka som ett minneskort eller liknande?
    tacksam för hjälp :-)

  15. #15
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    När jag testade med min mp3-spelare så hittades den inte... Men då testade jag med digitalkameran istället, då funkade det...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  16. #16
    ok...hur kan man skaffa softmodd på xboxen om man redan har ett moddchipp då?

    offtopic: jag undrar ochså hur man kan föra över ett gamesave från datorn till xboxen och vart jag ska lägga savet.
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  17. #17
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    1: Du gör som vanligt. Du kan ju alltid ladda ner en "säkerhetskopia" av ditt originala 007:Agent under fire som du tappade bort i julas.... Och för dom som kan läsa, så står det hur du för över sparningen till boxen... Men det är väl lika bra att jag citerar:
    Koppla in din polares xbox i din router/nätverks-kort och se till att datoren och xboxet hittar varann. (läs 7'an i hansi's din lilla guide till den chippade xboxen för mer info på detta) Öppna din ftp-klient och connecta till xboxen. sen går du in (på datorn) på Softmod.Installer.Deluxe.v2.0.Xbox-Hq/SID.MechAssault.v2.0.Xbox-Hq(eller mappen som är rätt för dig)/UDATA/ osså för du över mappen med en massa siffror på, till (på xboxen) E/UDATA/ (OBS om din polare har nån gammal sparning från spelet, så skrivs den över nu OBS)
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  18. #18
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Du kan även lägga in "siffer-mappen" i valfri mapp på xboxen, och sedan starta default.xbe (som ligger i siffer-mappen) via avalaunch/XBMC eller annan dash... Så får du upp installern...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  19. #19
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    39
    Respekt
    20
    Hum försöker joina xbins men står bara invite only någon som vet något annat sätt att få tag i dom softmodd sakerna?

  20. #20
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    njaaa.. Vet ingen alternativ källa, men det verkar som om alla får det problemet just nu...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  21. #21
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    39
    Respekt
    20
    Ingen som har den endå och kan lägga upp den på en ftp där man kan tanka eller någon annan sida typ yousendit.com

  22. #22
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    sök på google tex Gueux+Net+namn på filen så hittar du den
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  23. #23
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Hur pass krångligt är det att byta Hårddisk på en softmoddad xbox då? Äre nått speciellt man ska göra eller?

  24. #24
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Det är mkt enkelt. Man FTP'ar över en backup på C till datorn. Osså för man över hdd nyckeln. Sen tar man den nya fräsha hdd'n och stoppar den i datorn, låsar den med nyckeln (via programmet ATAPWD). Sen så för man över C backuppen till hdd'n via programmet (kommer inte ihåg vad det hette, nåt i stil med FAT-x X-plorer?)... Sen stoppar man bara i hdd'n i boxen....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  25. #25
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    En kompis till mig hade tydligen fått det och fungera med mechassault som var classic. Nu är det sommarlov och jag kan inte få tag på honom men jag undrar om det är berkäftat av andra att man inte behöver ha original? Jag har letat överallt men jag hittar bara classics och det känns ju onödigt att köpa om det inte skulle funka.

  26. #26
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Efter vad jag har fått lära mig, så ska det inte funka med classics versionerna av mechassault/splinter cell/007.... Men jag har inte testat det praktiskt....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  27. #27
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    OK jag lyckades hitta ett originalspel ändå.

    Men en sak som jag fastnade på, som inte står i guiden är att om man använder splinter cell (som jag gjorde) så måste man också överföra SID.Splinter.Cell.v2.0.PAL.Xbox-Hq.zip till minneskortet för action replay. Jag vet inte om det är annorlunda om man använder en kompis xbox. Det var iaf det enda som fick mig att tveka på om jag verkligen hade köpt rätt spel eller om jag verkligen hade kopierat över sparningen till hårddisken

    när jag ändå är i farten vill jag passa på o fråga vilka skivor som är bäst att bränna med en NEC? Vad är det för skillnad mellan dvd-r o dvd+r ?

  28. #28
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    För det första när jag går in på deras ftp hittar jag ingen SID.Splinter.Cell.v2.0.PAL.Xbox-Hq.zip utan bara splinter_cell_exploit-pal.zip. Sen när jag ska testa att ladda ner den så står det anslutningen misslyckad. För det andra så har jag varken en moddad xbox i min bekantskapskrets eller ett mega xkey grej. Finns det nån möjlighet att modda ändå?

  29. #29
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Går det att man sätter i XBOX hårddisken i datorn och låser upp den och fixar det där? och sen låser den och sätter tillbaka?

  30. #30
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Ja.
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Hur vet man vilken XboX version man har ?
    By r0lfi in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-20, 19:42
  2. Hur läggar man in Evolution X Dashboard?
    By vairuz in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-11-05, 10:34
  3. Hur fixar man resetswitch på controllern på xbox v 1.4
    By fettan in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-06-10, 13:55
  4. Hur bränner man ett orginal xbox spel????
    By legolas in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-28, 20:33
  5. Hur bränner man ett orginal ps2 spel????
    By simpsons_13 in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-11, 20:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •