tja tänkte bygga ett plexi chassie från grunden men har en fråga
1. kan man sätta dit modekortet utan den där plåten i botten på orginal chassiet utan att de finns risk för kortslutning?
tja tänkte bygga ett plexi chassie från grunden men har en fråga
1. kan man sätta dit modekortet utan den där plåten i botten på orginal chassiet utan att de finns risk för kortslutning?
Nej du bör ha den, annars kan du som sagt kortsluta hela skiten... Dock har jag faktiskt sett en bild från en kille här på forumet som har tagit bort den där plåten...
Fattar inte hur man skulle kunna kortsluta något UTAN plåten...det är värre om man har FEL plåt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok annars kan ja pröva utan plåten för har en lite säkerhets grej som stänger av strömen till boxen o de blir el fel eller något annat
de e helt lungt utan plåten..jag gjorde det själv...satte in xboxen i ett plexichassi..funkar utmärkt
Moddad Xbox Crystal Edition V1.6
Xecuter 2.6
Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB/IDE133 HDD
Plåten skärmar väl bara?
Bookmarks