Hej,
jag försökte förut installera Linux på min Xbox, men lyckades ta bort båda min F: och G: partioner, och gjorde om dem till Fat32 partioner istället. Nu undrar jag hur man kan återställa detta så att jag återigen kan komma åt mina nu "förlorade" 240gb disk med tex. Boxplorer lr XMC. Vore trevligt om ni kunde säga vilket program jag ska använda och även hur jag gör.
Jag har försökt att formatera genom "Raw FTP commands" och det har självklart inte funkat. Jag har även sökt överallt och inte hittat någon som har frågat en liknande fråga eller hur man skulle kunna lösa detta problem.
Nu har jag märkt att mina "formateringar" visst gjorde något (efter jag startade om den) och får nu felmedelande när jag försöker starta den. Antagligen är det att jag inte har några filer till dashboarden kvar och den inte kan göra något utan dem. Så nu skulle jag behöva en guide hur man installerarar en Xbox från scratch. Jag behöver även länk till de filer man behöver, har en gammal version av EvoX dashboarden på datorn, men vet ej hur man får in den i Xboxen.
Väntar på svar,
Henrik Vikström.
Bookmarks