Jo jag undrar om det är någon som vet om det går och hur i så falla att stream film från datorn när man kör med dubbla nätverkskort och inte hubb eller router?
Jo jag undrar om det är någon som vet om det går och hur i så falla att stream film från datorn när man kör med dubbla nätverkskort och inte hubb eller router?
Bara å knappa in rätt ip-adresser osv så fungerar det fint
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jovisst...men i xbmc då eller? Eller räcker det med det jag gjort då jag redan kan föra över filer via ftp?
Kan du ftp:a så kan du streama
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
helt klart
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Fixat...gött...behövde bara en liten knuff så löste jag det..men jag kör ccxtream på datorn...enkelt och snabbt att komma igång..
SMB är det du bör köra.
läs mer här också http://manual.xboxmediacenter.de/wak...a=Setup&v=13hm
man BEHÖVER inte köra smb...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Enkelt och använda SMB om man ska streama från datorn.
jag vet, kör SMB själv, men vill man inte det så...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks