Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Slapp test av färdiga PS2 ??

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    0

Post Slapp test av färdiga PS2 ??

Verkar som om det är en del som har problem
    direkt de får sina PS2 r.Kollas inte maskinerna efter montering av chip ?
    Om ni inte har tid med detta kanske det vore bättre att ta den tiden och att folk fick vänta lite längre, än att få hem en maskin med problem..
    Har själv beställt en med Origa+Neo4 och det skulle vara för jävligt om den inte funkade som den skulle när man hämtar den på posten....

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    25

Håller fullständigt med.... Nu kommer jag behöva skicka tillbaka mitt ps2. Hur kul är det? inte ett dugg. Mkt dåligt av er på netcare tycker jag...

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    0

Thumbs down

Och till råga på eländet så lär väl inte Psxcare betala frakten fram och tillbaka,
    den får vi väl stå för själva.Men det är väl så när de är ute efter snabba pengar..
    Kvantitet före kvalitet.

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    25

Om de inte fixar detta åt mig på ett smidigt sätt så blir jag inte glad. Jag ska inte lägga ut ett enda öre på frakt eller nåt sånt... Det räcker med att jag fick ett icke fungerande ps2... Nu får de se till att ta hand om detta. Det är enbart deras fel att de inte kan testa ps2 rna innan de skickar ut dem...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi testar NOGA både före och efter modifikation att ALLT fungerar, eftersom det kostar oss stora pengar att hantera returer.

Men tyvärr överlever inte alla PS2 turen förbi "tomtebodakrossen", posten är inte direkt varsamma med paketen utan verkar slänga dom hejvilt mellan vagnarna.

Vi har modifierat och skickat över 100st PS2 med NEO4, det är inte många av dessa som haft problem.

Och innan någon är så j-a oförskämd och börjar snacka om att vi inte betalar frakten så vore det kanske läge att kolla upp hur vi hanterar returer INNAN man skriver en massa dumheter.

De kunder som får problem med modifierade PS2 får en paketlapp skickad till sig där vi betalar frakten. Och det är ingen ekonomivariant som tar 1 vecka, utan företagspaket 16.00 så att vi får paketet dagen efter kunden skickar det.

Företagspaket 16.00 är f.ö. en "dörr-till-dörr" tjänst, så man behöver inte ens gå till posten utan det räcker att ringa och begära hämtning.

När vi fixat problemet är det samma typ av frakt tillbaka, allt för att minimera väntetiden.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    25

Talking

nemen. Det var ju fin service... Det ska ni ha en eloge för.... Men de där tomtarna, de borde förbjudas. Små nissar som kastar paketen till varandra. Inte konstigt på att mitt ps2 inte fungerar.... Jag skickade mail till er, hoppas ni kan fixa detta snabbt, för på på fredag är sista dan på jobbet, sen e man ledig en tid, så då vill man gärna ha sitt ps2...

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    0

Talking

Ursäkta för förhastade slutsatser,men då verkar ni ha mycket bättre service än vad (alla) andra företag har och det får man bocka och tacka för.
    Inge illa ment med förra inlägget men det är lätt att dra alla företag över en kam....

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

:-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Kista, Sthlm
    Respekt
    0

hansi har rätt...posten lr andra budföretag är inte speciellt försiktiga med sitt gods...jobbar själv på ett av dom största logistik terminalerna i sverige...säger inte vilket men vet hur saker och ting går till..och saker går lätt sönder...tråkigt nog..
    Swalle proud owner of PS1,PS2 & Intel P4 1,5Ghz with a Geforce 3

Liknande diskussioner

1. ps2 hård disk
    By EvilBoY in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 20:30
  2. ÞÞÞÞ TeSt
    By Dumbo in forum Test
    Senaste inlägg: 2003-03-16, 00:52
  3. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 18:26
  4. PlayStation 2 Multi-X chip NEO2.2 för svensk/amerikansk PS2 - 250:- Behöver HJÄLP!
    By Bastjeman in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 18:08
  5. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-01-04, 11:49

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner