Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Slayers EvoX 2.6 på DuoX 2?

Registrerade
    Nov 2005
    Respekt
    20

Slayers EvoX 2.6 på DuoX 2?

Tja! Min Xbox e chippad med DuoX 2 och när jag startar den så kommer det en EvoX logga i hörnet under bootanimationen. Sen kommer vanliga Dashboarden fram. Det går endast att spela brända skivor. DVD filmer går inte utan DVD Kit. Kan någon säga till mig steg för steg hur man installerar Slayers 2.6 på den utan att jag kvaddar någonting i den. Versionen e 1.6

Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Respekt
    22
    Det skrev jag till någon här på forumet för inte så länge sen så om du söker hittar du det nog, är dock ganska säker på att när du startar skivan så ska du välja alternativ 3, sen 3b, sen 3b1, om du har orginal hdd. Om du har större hdd så väljer du 3, sen 3a, sen 3a1. Dock inte 100 %, men som sagt, sök!

EDIT: Found it!

För att sen få Slayers att installera allt åt dig, sätter du in skivan i boxen, stänger av och sätter på den igen. Välj alternativ 3) NEW INSTALL / FULL REBUILD, sen väljer du alternativ 3A om du har större hdd än orginal, eller alternativet 3B om du har orginal. Välj sen alt. 3a1 / 3b1 beroende på vad du valde innan, tryck sen yes också börjar den jobba.

Det tar lite längre tid om du har större hdd men låt den jobba så kommer den gå tillbaka till menyn när den är färdig, sen kan du stänga av den och ta ut skivan.

Här har du länken till tråden:
    http://forum.psxcare.com/support/sho...hlight=slayers
    Last edited by rejjo; 2006-01-05 at 20:23.

Registrerade
    Nov 2005
    Respekt
    20
    OK Tackar. Jag har orginalhårddisk. Är du säker på att allting funkar efter att jag gjort som du har sagt.

Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Respekt
    22
    Ja, jag har själv gjort det flera ggr...

Registrerade
    Nov 2005
    Respekt
    20
    Va menade du med inte 100%??

Registrerade
    Nov 2005
    Respekt
    20
    Det dtår på Slayers hemsida att man måste göra Backup av filerna på Xboxen. Måste jag göra det och hur gör jag det?

Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Respekt
    22
    Nja, det kan vara bra och göra men det är inget måste... Jag föreslår att du söker, slayers fungerar likadant som superdisc fast med den skillnad att man installerar dem olika, fast det har jag ju redan skrivit hur man gör...

Liknande diskussioner

1. evox.ini
    By fjodde in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 22:12
  2. IGR - Kommer till MS-dashboard
    By mansnet in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2005-06-21, 10:28
  3. Hur får man spel på " F " att fungera?
    By Z i n g o in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 22:37

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner