Är det ett bra chip är det nått bios med från början eller får man fixa det själv?. Eller ska man satsa på nått annat i såfall vilket vill hälst inte löda.
MVH Robban
Är det ett bra chip är det nått bios med från början eller får man fixa det själv?. Eller ska man satsa på nått annat i såfall vilket vill hälst inte löda.
MVH Robban
Bios får du alltid fixa själv.
Xenium SP/ICE är en bättre produkt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
OM du ändrar dig (villket du borde) till att löda, så rekommenderar jag SmartXX LT OPX. Det är inte så svårt att löda in ett chip i ett xbox, särskilt om man har en version under 1.6...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Köp inte ett SpiderChip. Du kommer att få många problem med det Men jag rekomenderar att du skaffar SmartXX LT OPX eller om du föredrar ett billigt men bra chip så ska du köpa DuoX 2
har xbox v 1.6 vilket chip ska jag använda ...ett bra typ??
Om du ska löda: SmartXX LT OPX
Om du inte ska löda: Xenium SPICE
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks