Hejsan!
Hur man göra för att spela musik som man har på sin xbox iform av mp3 alt. wav i spel som i tex. Amped 2 eller andra liknande sportspel?
Är detta möjligt? Måste de ligga på hårddisken eller kan man tom. streama dem?
Tack på förhand.
Hejsan!
Hur man göra för att spela musik som man har på sin xbox iform av mp3 alt. wav i spel som i tex. Amped 2 eller andra liknande sportspel?
Är detta möjligt? Måste de ligga på hårddisken eller kan man tom. streama dem?
Tack på förhand.
vet inte om det finns något program som kan streama direkt men det finns program som kan rippa ut musiken från spelen har ett program själv som heter xbox soundtrack editor men har alldrig hunnit testa det så kan inte säga om det är bra eller inte
Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!
Tror väl han menar att han vill ha sin egen musik i tex. amped 2, eller? Ja om nu så är fallet så tror jag du måste göra på mikromjuks sätt och rippa skivorna in i xboxen, om du ska lägga över dem från datorn så måste du ju först ha filerna i *.wav och sen veta i vilken mapp som musikfilerna hamnar i vanliga fall när man koppar en skiva till hdd, du vet som man gör när man har en vanlig ochippad box.
Är inte säker på min teori men jag tror det är såhär![]()
Ja det sättet visste jag att man kunde göra på tänkte om man ev. kunde slippa göra så att använda sig av wav i en speciell mapp alltså.
Ja det var ju det jag sa. Om du kopierar en cd till hdd:n med hjälp av microsofts vanliga dash, och sen ftp:ar dig in i xboxen, så kan du ju leta efter mappen där låtarna ligger, sen kan du ju skicka över låtarna i den mappen och så blir det väl precis som om du hade kopierat över filerna från en cd.
Tror detta fungerar, är fortfarande inte helt säker...
Bookmarks