Har inskaffat en HD pack,kopplat allt,kört över till NTSC,bytat till 720 i Ms dashboard,ändå är bilden skitkass.
Vad göra??
Har en LG plasma,ska det ändras ngt i tv´n?
Tacksam för svar.
Noobie
Har inskaffat en HD pack,kopplat allt,kört över till NTSC,bytat till 720 i Ms dashboard,ändå är bilden skitkass.
Vad göra??
Har en LG plasma,ska det ändras ngt i tv´n?
Tacksam för svar.
Noobie
Gå till optikern?
Vilka spel har du provat? På vilket sätt är bilden kass?
Kan du i tv:ns inställningar / on screen display se vilken videostandard den tar emot?
Vad har tv:n för upplösning?
Har du kalibrerat tv:n med någon kalibrerings dvd så att ljusstyrka, kontrast och färginställningar är som dom borde?
Är belysningen i rummet där tv:n står optimal?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Skärpan är dålig,färgerna är lite "lila".
Har en LG 800*768,har provat links.
Haha,precis.tänkte på datorns inställningar....Ska jag byta tillbaks till pal o 480 p,blir bilden lite bättre ändå?
LGPX4RV har jag.
480P är ju ändå alltid trevligt
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks