Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Sliten HD??

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

Sliten Hårddisk??

Hej på er alla

Jag har köpt en begagnad xbox av en polares polare ver1.4 och enligt han det bästa xecuter2 chippet i den jag har bios 4981.06 enligt evox nu till problemet..
    det sitter en 80GB HD i den och vissa dagar funkar den utmärkt medans andra dagar så blir det felkod 13 men det brukar funka efter en stund igen (jag har formaterat och installerat om dash och det blev inte bättre) ska kanske tillägga att jag inte har ms dash installerat, måste man ha d? är som sagt nybörjare på detta. jag tänkte att det kanske var hdn som var sliten eftersom det funkar ibland och ibland inte...Skulle ni tro att det e hdn som e problemet?

Tacksam för svar

//Film
    Last edited by film; 2006-01-11 at 20:54.

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

ingen som vet?

Ingen som vet vad som kan vara problemet? känns ju lite tungt om man köper en ny hårddisk om det inte e d som e problemet

//Film

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Låter mer som om chipet glappar. Har du ett x2 chip med en yttre modul med tre switchar på så är det kanske den modulen som glappar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

Tack..

för ditt svar Hansi. Jag får väl se om jag har någon vän med el kunskaper som kan titta över lådan och se.

//Film

Liknande diskussioner

1. Laserproblem, laserkalibrering (Endast SCPH-1002)
    By Hansi in forum Installationsanvisningar
    Senaste inlägg: 2004-03-09, 15:01
  2. "lagg" hårddisken sliten?
    By Chraser in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Senaste inlägg: 2003-11-18, 20:37
  3. Sliten PS2-dvd-enhet
    By kungmidas in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2003-09-14, 10:45

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner