finns det cd-r skivor som rymmer mer än 800 meg? för jag tycker alla spel man laddar hem verkar vara större än så och då menar jag inte dvd spelen
finns det cd-r skivor som rymmer mer än 800 meg? för jag tycker alla spel man laddar hem verkar vara större än så och då menar jag inte dvd spelen
Det funkar finfint om du bränner på vanliga 700MB/80MIN cd-r! Har brännt massa sånna rips!
ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii
ok vilket prog använder du? jag har 90 mins skivor det kanske e dom som det e fel på men det står inget om att det bara skulle va audio cd's på dom däremot står det high capacity på dom så man tycker ju att det borde funka
och en grej till var laddar man in cue filen i primodvd
Man kan bara ibland bränna spel som är över 700mb, det beror på hur lång tid det tar att bränna dom.
90min skivor läser inte ps2.
(Använd nero tycker jag när du bränner ner laddat)
Last edited by spel; 2003-06-14 at 21:19.
jag använder nero och kör Arkiv > Bränn image, sen tar jag cue filen och sen väljer jag 4x och jag kör med vanliga 700MB/80MIN cd-r. Kolla i .nfo filen för spelet, där brukar det stå vilken typ av skiva du ska ha, 80min 74min. (Man kan ha 80min cdr för spel som ska ha 74min)
ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii
fan menar du att jag har köpt 20 cd's som jag inte kan bränna på?
ja dom kommer tyvärr inte funka för ps2!!
Men du kan ju bränna data saker på din dator eller musik cd till cd spelare.
Går inte. Använd nått annat prog eller konvertera till iso...Originally posted by andersah
och en grej till var laddar man in cue filen i primodvd
alcohol 120% klarar bin/cue lätt ... och ja det finns 650/700/800/900 cd skivor som är cd-r men men men en image som är 789 blir när du bränner den ca 698 meg så om det är en image så klarar du dej med en 700 eller 800 cd
Bookmarks